Thursday, June 05, 2014

Till Stockholm

Imorgon åker jag alltså till Stockholm. Min syster frågade för ett tag sedan om jag ville följa med på Filip och Fredriks podcast i globen, och eftersom jag hade både råd och tid var det ju bara att tacka ja. Ska bli sköj att åka bort ett tag. Få lite miljöombyte liksom.

Sen ska jag förhoppningsvis träffa ett par gamla klasskamrater där uppe på fredag. Kan ju bli skoj. Är väl visserligen inte helt spikat än, men ja, vi får väl se vad som händer helt enkelt.

Sen på lördag ska jag som bekant ut här i stan och äta middag med några kompisar för att fira att det är tio år sedan vi tog studenten (alla ursäkter för att fira är bra ursäkter). Eventuellt kommer jag throwa en liten förbjudning också där vi skålar i ett glas bubbel. Är det tioårsjubileum av studenten kan det ju vara kul att göra en liten grej av det liksom. Men det har jag inte bestämt än, utan det får vi se hur det blir med.

Så jag återkommer nog antagligen här på söndag då. Nu måste jag packa lite. Fast egentligen borde jag redan sova, för klockan kommer ringa vid 06 imorrn bitti.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home