Saturday, May 31, 2014

Inte direkt nåt

Bortsett från  att  jag tackade ja till att äta hos morsan och farsan har det inte direkt hänt något idag. Dock kan man konstatera att det kommer hända desto mer nästa helg. Åker till Stockholm på torsdag nämligen. Ska då umgås med min syster på torsdagen och sen antagligen (inte helt spikat än) träffa ett par gamla klasskamrater på fredagen. Sen får jag hoppa på tåget tillbaka hit på lördag förmiddag, för på kvällen ska jag gå ut och äta med ett gäng kompisar här i stan för att fira/sörja att det är tio år sedan vi tog studenten. Så ja, risken finns att jag är lite sliten nästa söndag. Men det är i så fall en slitenhet jag tar med glädje. Åh, du ljuva dekadens.

För övrigt kan man undra varför jag inte smakat Marabous kakor förut. De är ju typ ninjasmarriga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home