Tuesday, April 14, 2015

Nystädat

Fick äntligen den där städningen gjord idag. Så nu är både köket och badrummet om inte skinande rent så i alla fall betydligt renare än förut. Det gick faktiskt ganska smidigt, betydlig smidigare än jag hade befarat på förhand. Inte minst eftersom jag kom på att jag kunde använda en mopp istället för att skura badrumsgolvet för hand. Lite skämmigt kanske att få den insikten först samma år som man fyller 30, men det beror i huvudsak på att jag aldrig ägt en mopp förrän någon gång förra året. Det och att jag trott att mitt badrum varit för trångt för att jag skulle komma åt med moppen (alternativt välta ner massa grejer), men där hade jag uppenbarligen fel.
Kom dock på här under kvällen att jag glömde göra rent mikron. Men det är ju inget större jobb att torka av den, så det gör jag någon annan dag. Behöver ju ha något att göra då också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home