Sunday, April 05, 2015

Motståndsparkering

Ännu en lugn dag då jag mest tagit det lugnt och ätit godis. Och så har jag skjutsat morsan och farsan fram och tillbaka till några bekanta de har som bor ungefär mitt ute i skogen. Och eftersom det inte finns några parkeringsplatser i anslutning till det här huset (alla platser här utanför är förhyrda) fick jag vara lite rebellisk och ställa bilen på en plats där man egentligen bara får stå i en halvtimme. Fast jag hade bilen där i 4-5 timmar. Motståndshandling deluxe liksom.

Har för övrigt ätit så mycket sura godisar de senaste dagarna att det är snudd på att jag börjar få skavsår på tungan. Illa. Men ska man se det positivt är det ju i alla fall en jäkla tur att jag inte har något hångel inplanerat nu den närmsta tiden. För då hade det ju inte varit någon höjdare med frätskador på tungan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home