Thursday, October 08, 2015

Gryta och omflyttning

Gjorde en gryta igår. Den blev himla bra.

Idag har jag fått bygga om min ena bokhylla en smula. Om man nu kan kalla det för att bygga om när man flyttat om hyllplanen lite grann. Behövde göras för att jag ska få plats med fler böcker. Men nu är det alltså omflyttat och klart, så nu har jag plats för fler böcker. Enda problemet är bara var sjutton jag ska ställa skivorna jag haft på det hyllplan som nu ska börja fyllas på med böcker. Än så länge har jag läst det lite provisoriskt med att helt enkelt skjuta över skivorna till andra änden av hyllplanet, men det funkar ju bara tills jag får tillräckligt med böcker/skivor för att det ska bli fullt i hyllan. Sen måste jag hitta en mer permanent lösning till skivorna. Nu kommer det väl dröja ett tag, så jag har lite tid på mig att klura som väl är. Får väl helt enkelt se vad jag kan hitta för plats åt dem.

Var även på Willys i eftermiddags och köpte makaroner.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home