Tuesday, October 06, 2015

Gryta på gång

Mår ytterligare lite bättre idag. Kan nog vara så att snuvan är på väg bort, just nu känner jag mig inte särskilt snuvig alls. Misstänker dock att jag likväl kommer vara snuvig när klockan ringer imorgon. Särskilt som jag måste kliva upp tidigare än vanligt.

Har förresten bestämt mig för att koka en gryta imorgon. Ska som sagt ändå upp tidigt för att tvätta, och då kan jag ju lika gärna dra igång ett långkok där på morgonen också, så är det färdigt lagom till middagsdags. Blir toppen. Siktar på en smakrik och mustig gryta den här gången. Ska bli spännande att se hur jag får till det.

Är annars inte jättesugen på att kliva upp tidigt för att tvätta, men det behöver ju göras. Men ska man se det från den ljusa sidan brukar jag hinna få rätt mycket gjort på tvättdagar i och med att jag kliver upp några timmar tidigare än vanligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home