Friday, November 27, 2015

Gick bättre

Idag gick det betydligt bättre på På spåret än vad det gjorde förra veckan. 44 poäng och seger över båda lagen, det får man väl vara nöjd med.

Annars har jag ägnat kvällen åt att lyssna på musik och ta det lugnt. Vaknade ganska mycket tidigare än vanligt imorse av att något brakade till ute i trappen och sen lyckades jag inte somna om, så jag har ärligt talat känt mig rätt seg under aftonen.

Öppnade förresten flaskan med det dyra vinet jag fick i födelsedagspresent i eftermiddags. Tyckte det kunde vara på sin plats nu när det är adventshelg och allt. Det var ett väldigt gott vin. Kanske är det inbillning, men visst tyckte jag att man märkte skillnad mot de billigare viner jag vanligtvis dricker. Större men samtidigt elegantare smaker på något sätt. Drack bara ett glas av det dock, tyckte att jag gott kunde spara lite på resten.

En annan grej jag gjorde under eftermiddagen var att jag gick i mål med det lågintensiva projektet shuffla igenom alla låtar som finns på ipoden. Behöver väl knappast säga att det projektet pågått ganska länge. Tror att jag började någon gång tidigt i våras. Men passande då att det blev klart nu precis innan julmusiksäsongen kör igång och jag under december traditionsenligt vill dra igenom julmusikspellistan jag har på ipoden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home