Monday, October 24, 2016

Så kan en måndag vara

Har väl inte varit några större överraskningar under dagen. Har i huvudsak ägnat mig åt läsning.

Har dock fått tag på en kartongskiva jag behöver till en grej. Dock är den lite för tunn och sladdrig (den behöver gå att ha stående lutad mot en vägg utan att den viker sig), så behöver klura ut något sätt att så att säga stadga upp den lite grann. Ska nog komma på något. Jag brukar vara rätt bra på att lösa problem. Kanske skulle gå att fästa en blompinne eller nåt på baksidan.

Imorgon är det en matiné jag gärna vill se. Fast risken är ganska stor att jag kommer missa den, för jag har lovat farmor att åka med och köpa hundmat under eftermiddagen. Just den filmen är förresten en sådan som jag brukar missa när den visas på tv, så man kan ju undra om den har någon typ av förbannelse över sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home