Monday, October 17, 2016

Banal fråga

Idag mailade jag en fråga till IKEAs kundtjänst som nog är en av de åtminstone på ytan mest korkade frågor de fått. Jag frågade vilken färg mina bokhyllor har.
Dock är frågan inte riktigt så dum som den kan verka när man presenterar den som ovan. Jag behöver en till bokhylla eftersom de jag har är fulla. Så skulle jag beställa en, men blev osäker på vilket av de färgalternativ som fanns att välja på som motsvarar de hyllor jag redan har. Av de två det skulle kunna vara såg ett alldeles för mörkt ut, och ett alldeles för ljust. Så det var egentligen det frågan handlade om. Men då blir det ju inte en lika bra historia.

Fick förresten min Hello Saferide-print idag (äntligen). Mycket fint. Nu ska jag bara hitta en bra ram också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home