Thursday, January 12, 2017

Feedback, sedan årets hittills sämsta nyhet

Trillade in lite feedback på romanmanuset idag. Är en person som fått läsa hittills och hon tyckte att det helt klart var värt att jobba vidare på, men hade ett par synpunkter/funderingar som jag behöver grunna lite på. Gött hur som helst att det uppenbarligen inte är rent skräp man fått man ur sig. Hade tänkt sätta mig och läsa igenom manuset under eftermiddagen, men det dök upp en del annat som krävde min uppmärksamhet så det får bli någon annan dag. Kanske kan vara en bra helgaktivitet.

Så nåddes jag av nyheten att Kirsten Dunst gått och förlovat sig. Alltså hallå, hur gick det till?! Alla vet ju att det borde bli Kirsten och jag. Jävla Jesse Pelmons eller vad det var du hette.

Vad som händer imorgon får vi se. Inget sensationellt skulle jag tro.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home