Saturday, January 07, 2017

Igår och idag

Så jag och en kompis var alltså ute igår. Var på ett ställe som är relativt nyöppnat, Rockbar heter det. Det var jävligt bra faktiskt. Skön stämning, skön lokal och inte minst grymt bra priser i baren. Nästan lite puben i Hultsfred-känsla. Där kan det nog bli fler besök i framtiden. Just igår stod det också en kille och spelade blues helt opretentiöst och skitbra. Så ja, vi hade väldigt roligt. Och vi kan låta det stanna så, för det är ju så att what happens at an utekväll stays at the utekväll. När vi gick hem på natten vräkte det ner snö.

Idag unnande jag mig att kliva upp en timme senare än vanligt. Ett beslut jag fattade när jag vaknade på soffan vid femtiden imorse och gick och lade mig. Det var skönt. Har det till trots känt mig lite småseg under dagen, men inte så det stört direkt. Kilade ner på stan och köpte några böcker och sedan tittade jag ikapp På spåret från igår (47 poäng) och annars har jag väl inte gjort särskilt mycket. Började läsa lite grann i en av böckerna, såg en halvdålig film som gick på tv och nu sitter jag här. Gick i och för sig ut och tog ett varv runt kvarteret för att piggna till lite just innan jag satte mig här. Men där har vi väl i stort sett hela dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home