Saturday, January 20, 2018

Skit!

Leksand - Bofors 2-0 (0-0, 1-0, 1-0)

Det var väl inte så oväntat. Hade nog närmast kalkylerat med förlust idag. Vad jag förstått gjorde dock BIK en bra insats men var för ineffektiva, så alltid något antar jag. Det som är synd är bara att övriga resultat den här omgången inte alls gått vår väg, utan övriga bottenkonkurrenter lyckades gå och vinna. Det gör att luckan uppåt är stor trots att BIK, kvällens match undantaget, plockat en del poäng på slutet. Vore förnämligt om åtminstone något (eller helst ett par) av de där lagen kunde hamna i en djup svacka snart.

PS. Skickade iväg ansökan till det där jobbet jag ringde om igår i eftermiddags. Tror inte jag kommer få jobbet. Tyckte inte att jag fick till det personliga brevet riktigt. Inte riktigt rätt schvung i varken formuleringarna eller tonen eller budskapet. Men det är väl som det är. Kan ju inte bli värre än att jag får ett nej tack, och det har jag ju fått förut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home