Tuesday, June 12, 2018

Trevlig dag

Har väl på det stora hela varit en ganska skön dag idag. Fick in de sista låtarna i årets Summer Party-lista igår kväll så har så smått börjat pussla med låtordningen. Utöver det lite läsning på balkongen, och det är väl ungefär det. I alla fall om vi precis som häromdagen räknar bort alla de där vardagligheter man gör varje dag. För övrigt bra promenadväder idag. Soligt men rimlig temperatur.
Imorgon ska jag nog ta en tur till Spongs och köpa på mig en bunt böcker. Efter boken som jag läser nu (och har typ 60 sidor kvar av) har den senaste bunten jag köpte tagit slut. Senast jag var där tänkte jag köpa Ölandssången men då hade de inte fått in den än, så den siktar jag på att få med mig hem imorgon. Därutöver får vi se vad jag kan hitta. Nåväl, har hur som helst tacka ja till en lunch på stan med en kompis imorgon, så tar nog Spongsbesöket när jag ändå är där neråt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home