Sunday, June 10, 2018

Finast på tv

Slog på tv:n för att titta på The Handmaids Tale (så länge jag är arbetslös har jag prioriterat bort streamingtjänster, så jag får hålla till godo med att se det på svt typ ett år efter alla andra) och så upptäckte jag att Första Dejten England visades direkt efter. Alltså hallå! Finaste programmet på tv ju! Man tycker ju om nästan alla som är med och man blir så glad när matchningarna funkar. Det avsnittet som visades idag... jag satt med ett stort leende på läpparna nästan hela tiden. Så himla gulligt och fint, och alla medverkande känns så himla bjussiga. Som sagt, finaste programmet på tv.

I övrigt har dagen varit fri från överraskningar. Det har varit ganska varmt och ja, det är väl ungefär det som hänt. Hoppas att det hinner bli åtminstone en smula svalare här inne innan jag ska gå och lägga mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home