Saturday, April 13, 2019

Oanvändbar synskhet

Lyssnade på ett gammalt Snedtänkt när jag var ute på promenad. När jag sedan på kvällen slötittade på Tror du jag ljuger tänkte jag "här borde Kalle Linde vara med". Och vem dyker upp i teasern för nästa veckas avsnitt om inte Kalle Lind?! Ibland funderar jag på om jag inte är en smula synsk. Synd i så fall bara att det inte gäller den rätta lottoraden eller något annat användbart.

Annars ingen spektakulär lördag. Haft det allmänt lugnt och småtrevligt. Druckit ett glas vin och lyssnat på musik typ. Funderat lite på glassmaker jag ska prova när/om jag får/skaffar en glassmaskin. Just nu är jag väldigt inne på att testa att göra en shiitakeglass jag trillade över ett recept på för några dagar sedan. Tror att det kan vara lite spännande faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home