Monday, July 08, 2019

Skönhetssömn

Kom i säng rätt tidigt igår med mina mått mätt. Före klockan ett, tror hon var typ kvart i. Detta till trots somnade jag efter bara några minuter och sov sedan som en stock hela natten ända tills klockan ringde vid 10. Eller, någon gång måste jag ha vaknat helt kort för serietidningen jag hann läsa kanske två, tre sidor i innan jag somnade låg på nattduksbordet på morgonen. Hur som helst var det nog välbehövlig sömn, för jag var ruskigt trött igår.

Sedan har jag i ärlighetens namn varit rätt seg även fortsatt under dagen idag, så det har väl kanske inte blivit en jätteproduktiv dag om man säger så. Tittning på matiné (Åh, en sån grabb, 1939, Elof Ahrle i huvudrollen, klart trevlig), lite läsning. Hade på firandet av bronset lite i bakgrunden när jag bläddrade igenom tidningen. Var väl ungefär som förväntat. Men bryta mitt i, haha, TV4 är så sämst.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home