Monday, October 21, 2019

Pangat

Plockat ner lite pynt. Smällt ballonger. Unnade mig en gröna hissen (blev lite över av det färdigblandade i lördags) när jag tittade på dagens matiné. Inte heller denna veckan någon i Första dejten som känns som den de kunde haft mig i åtanke för när de ringde i våras. Har varit, är, rätt trött idag också. Särskilt under eftermiddagen och kvällen. Ganska mätt dessutom då jag inte kunnat motstå att äta av de kakor som blev kvar efter festen. Arbetsförmedlingen har bestämt att jag måste gå på stöd och matchning igen. Suck. Definitionen av galenskap osv. Förstår inte hur det tänker. Suger det lika hårt den här gången som förra kommer jag skriva ut mig från Arbetsförmedlingen. Jag har ju ändå inget att förlora på det. Champis är gott.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home