Monday, February 10, 2020

Ett annat fynd

Lugn, vanlig och normal söndag. Gjorde ett jävla kanonfynd i Maxis ät snart-hylla, så imorgon blir det rejäl finmiddag för att vara en vanlig sketen måndag i februari. En rejäl skiva ekologisk och helt lokal, gården ligger inte mer än omkring tre kilometer härifrån, entrecote. Det blir fint det.
Utöver morgondagens lockande middag kan jag inte direkt påstå att jag ser fram emot att behöva kliva upp tidigt i morgon. Som jag väl nämnda förra veckan ogillar jag ju tidiga morgnar i allmänhet, och tidiga måndagsmorgnar i synnerhet. Ett halvtidsjobb där jag åtminstone delvis kan styra min tider själv, det vore nog något för mig.
Vad som händer i övrigt till veckan? Ingen aning. Veckan som kommer är ett blankt blad. Skriva ska jag naturligtvis göra, men därutöver har jag ingen särskilt inplanerat alls.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home