Thursday, September 17, 2020

Arbetar på

Var till Kristinehamn en sväng i förmiddags för en artikel. Det gick bra. Sista "vanliga" artikeln för det här numret om det inte dyker upp något med kort varsel i sista stund. Har dock en liten text kvar att skriva. Fick nämligen det hedersamma uppdraget att skriva månadens "ledare". Så den ska jag fila lite på över helgen. Tänkte att jag låter hjärnan arbeta i tysthet under morgondagen så får vi se vad det ploppar upp för ingångar.

På tal om jobbet fick jag för övrigt bekräftat att jag kommer få första löneutbetalningen redan nu i september. Gött det. När den trillar in på kontot får det nog som sagt bli en punsch royal nere på puben.

Efter att dagens arbete klarats av har det varit en lugn kväll. Kollat på en film och lite så. Har av förklarliga skäl känt mig rätt seg, så inte direkt läge för fartfyllda och/eller ansträngande aktiviteter. Snart är det helg. Inga fel.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home