Tuesday, September 15, 2020

Lång dag

Har varit en lång dag idag. Var uppe tidigt för att tvätta, och så jobb och grejer på det. Så ja, lång men produktiv dag. Att det bara var igår jag var i Kristinehamn känns svårt att fatta, känns som att det skulle vara mycket längre sedan. Likaså att det "bara" är tisdag. Är väl kanske för att jag fått såpass mycket gjort som det känns som att veckan borde ha pågått längre än den gjort.

Trodde annars att det skulle bli lite av en mellandag med lite halvlugnt på jobbet. Men så trillade det in ett nytt uppdrag som jag fick ta tag i med kort varsel, och så fick jag åka iväg för att knäppa av ett par bilder och ja, det blev att göra idag också helt enkelt. Men det är väl bra antar jag, då gör jag mig ju förtjänt av lönen om inte annat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home