Tuesday, September 01, 2020

Kvick leverans

Lugn dag. Fick glasen jag beställde igår, så det var kvickt levererat. De är väldigt fina. Ser fram emot att prova dem vad det lider.

Visade sig att coronaspridningen i BIK (eller BK Karlskrona som de fick heta i Sportnytt, lol) var relativt omfattande. Från mitt perspektiv tolkar jag dock den information som givits av det mer odramatiskt än vad viss rapportering kan ge sken av. Vissa i och kring laget har blivit sjuka, samtliga sätts i karantän i väntan på ytterligare prover och under tiden pausas verksamheten. Snabbt, tydligt och korrekt agerat. Sedan får väl verksamheten återupptas i takt med att man får negativa provsvar, och det är inte mer med det.

Inget särskilt planerat för morgondagen. Men tror att jag ska tvätta håret. Eventuellt behöver jag köpa en flaska handtvål. Tämligen odramatiskt det också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home