Monday, December 07, 2020

Jobbdagar

Vad har jag gjort idag då? Jobbat. Fått in ett par texter till redaktionen, bland annat en som kanske skiljer sig en smula från vad vi vanligtvis publicerar. Ska bli intressant att se hur den tas emot. Blir mer jobb imorgon, då är det lite att skriva, ett samtal att ringa för att boka in intervju och så ska jag framåt kvällen i väg på ett rätt spännande uppdrag. Fast vad det är får ni veta först när tidningen kommer ut framåt nästa helg.

Har faktiskt varit hos frisören i dag också. Chansade här före helgen och slog utan större förhoppningar en pling för att se om det fanns någon tid före jul, så hade jag sånt flyt att hon just fått en avbokning idag. Så då blev jag klippt före jul ändå. Det var ju bra.

I övrigt så tja, en rätt vanlig dag på det hela taget. Skulle ha putsat glasögonen, men det glömde jag bort. Får göra det imorgon istället.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home