Wednesday, May 12, 2021

En ganska vanlig dag i maj

Vad har jag gjort idag då? Jobbat på med det jag haft att göra. En sväng ner på stan. Senaste Flashback Forever. Gjorde en vegfärssås som blev smarrig. Skrivande, lite läsning, Kontrapunkt. Så det har väl rullat på med vardag liksom.

Har inte riktigt lyckats få tag på de jag ska träffa imorgon för att helt spika tid och plats, så inte utan att man är lite stressad. Det måste bli gjort imorgon annars hinner det inte bli färdigt i tid och nu är det så sent att det inte finns några marginaler för att hitta något annat innehåll om det skulle skita sig. Så det är verkligen på håret. Får hoppas att det löser sig utan att jag behöver sitta och jobba imorgon kväll, för det har jag faktiskt ingen som helst lust till. Särskilt inte som ursprungsplanen var att jag skulle ha varit färdigjobbad för veckan igår, med idag som reserv- och/eller uppsamlingsdag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home