Sunday, July 25, 2021

Åts och dracks

Igår var inte en helt vanlig kväll. För då var det lite grillkväll med vänner hos en kompis i Degerfors. Första lilla samlingen sedan pandemin dök upp och i ett slag ställde in allt dylikt. Det var trivsamt och trevligt.

Som en följd har jag, även om det inte alls blev särskilt sent, varit rätt trött idag. Nickade dock till helt kort här under kvällen, så nu börjar jag piggna till en smula.

Inte nog med att min föredragna webbläsare bestämt sig för att inte starta. Efter senaste uppdateringen vägrade även Spotify att starta. Nåväl, tänkte jag, testar väl att installera om det och ser om det funkar då. Där gjorde jag en tabbe. Avinstallera gick finemang, men att installera det på nytt fungerar icke. När jag startar det hämtade installationsprogrammet står det bara och snurrar på "Laddar ned Spotify" utan att det händer ett jota. När det stått så i 2,5 timmar gav jag, rätt irriterad, upp. Så nu har jag inte längre Spotify på datorn, utan får tills vidare använda webbspelaren och se om jag kan hitta någon lösning. Det går ju, men hade föredragit att köra desktopversionen.

Ganska varmt här inne. Skönt att det ska bli något svalare till veckan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home