Wednesday, July 21, 2021

Trotsigt

Haft det lugnt och skönt idag också. Kommit fram till de delar av biografiläsningen som gör mig allra mest vemodig: slutkapitlen. Om inget oförutsett händer kommer jag läsa ut den imorgon.

Nu när jag satte mig här visade det sig att webbläsaren jag brukar använda fått för sig att vara lite trotsig och vägra starta. Så får köra på reservbrowsern ikväll. Funkar, men lite irriterande såklart när man är lite av en vanemänniska. Får hoppas att den föredragna webbläsaren kommer ur trotsåldern och börjar fungera igen imorgon. Vet att den krånglade sådär ett annat tag, men då gick några dagar och så vips fungerade det igen, så man kan ju alltid hoppas att det blir så den här gången också.

Imorgon ska det tydligen bli varmare igen. Suck.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home