Monday, July 05, 2021

Strukturerade om

Jobbade som sagt lite grann i förmiddags. Utöver det har det varit en tämligen vanlig dag. Kom ett åskväder på eftermiddagen som gjorde att jag fick strukturera om dagen lite grann mot vad jag hade tänkt från början, men då är det ju bra att man inte har någon tid att passa.

På tal om åska tycker jag för övrigt det känns som att det åskat rätt mycket för att vara så pass tidigt på säsongen ännu. Kanske är det så, eller så är det bara inbillning. Är väl dock kanske inte orimligt om det åskat lite mer än vanligt med tanke på att vi haft en rätt varm juni. Nåväl, det jämnar väl ut sig. Om inte i år så sett över tid.

Och när vi ändå pratar väder är det rätt varmt här inne just nu. Faktiskt varmare än det varit de senaste dagarna när det varit både varmare och soligare ute. Lite motsägelsefullt kan tyckas, men skulle kunna tänka mig att det dels beror på att det regnat under dagen så att luften är lite fuktigare men kanske ännu mer på att jag till skillnad från de senaste kvällarna varit inne mer ikväll och dessutom haft lampan tänd för att jag suttit och läst. Då värmer det ju upp inomhusluften.

På återhörande.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home