Monday, July 12, 2021

Så skiftar vi vecka

Är kanske fördomsfull mot engelska fotbollsfans här, men känslan är ju att en och annan pub kan komma att bli sönderslagen ikväll. Kan nog bli en stressig natt för Londonpolisen. Och det är allt jag har att säga om det.

Min söndag har varit rätt vanlig. Ganska lugn. Tyckte att jag hade fått till packningen av kassarna näst intill perfekt när jag var och handlade. Då fick jag givetvis avstämning och blev tvungen att plocka upp allting igen. Typiskt.

Men har läst lite grann. Käkade middag nere hos föräldrarna. Har varit lite halvsvalt idag. Det tycker jag har varit skönt. Nu ska det ju dock bli rätt varmt till veckan sägs det, men det är ju inte mycket att göra åt utan man får gilla det läget också. Fast en liten aning kommer jag kanske gnälla om det blir alldeles för himla hett, en liten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home