Thursday, September 30, 2021

En dag och en kväll i skrivbordsstolen

Har mest jobbat idag. Vet inte om jag kan säga att det släppt riktigt då det stundtals känts småtrögt idag också och jag inte är riktigt är färdig med jag skulle ha velat bli färdig med, men det känns som jag i alla fall fått saker gjorda. När jag ändå var ute och åkte kom jag mig även för att ta vägen förbi och köpa en ny fjärrkontroll till tv:n. Den gamla har bara varit till hälften fungerande sedan i våras och nu när signalen försvann och jag tänkte testa att göra en ny kanalsökning blev det akut. Nya fjärren funkar bra, men har inte hunnit fixa kanalsökningen än. Har haft för mycket jobb som krävt min tid och uppmärksamhet. Men får väl ta det imorgon eller nåt antar jag.

Ska jag vara ärlig har jag väl egentligen inga större förhoppningar om att en kanalsökning ska lösa problemet, men det är värt ett försök och betydligt lättare än att börja flytta bokhyllor för att komma åt kablar och kontrollera anslutningar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home