Tuesday, September 28, 2021

Trögt

Besökte frisören under dagen. Är nu korthårigare än när jag vaknade imorse.
Har även jobbat en del under dagen. Har dock inte fått så mycket gjort som jag skulle vilja och borde. Har en sådan där period när det känns trögt och tungt, när orden och idéerna inte riktigt vill komma. Jag vet ju att det bara är att jobba på ändå, att kämpar man bara på så lossnar det, men det är ändå frustrerande och känns som att man bara slösar bort massa tid utan att få särskilt mycket gjort. Även hobbyskrivandet har gått trögt de senaste dagarna. Där börjar jag dock närma mig slutet på det projekt jag hållit på med sedan i våras, har inte mer än kanske något eller ett par tusental ord kvar, så där är inte så konstigt att det känns trögare. För där har jag ju bara de svåraste bitarna kvar, att gå tillbaka till de avsnitt jag redan från början lite halvt körde fast på och hoppade över för att ta mig vidare. Men det ska väl lösa sig det också.
Inte fått ordning på tv:n, men har heller inte försökt idag. Det får bli när jag har stunder.
Imorgon blir förhoppningsvis mer produktivt än idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home