Monday, September 06, 2021

Jobbet tog tid från jobbet och jag blev irriterad på klåpare

Fick ge iväg till kontoret en sväng på eftermiddagen. Såldes fick jag inte så mycket jobb gjort som jag tänkt mig under dagen, så det kommer jag få jobba ikapp någon annan dag. Och ja, jag hör hur det låter. Hann inte jobba för att jag gick till jobbet. Men det är ju så, möten och att sitta på kontoret och babbla tar tid från skrivandet. Det är lite därför jag föredrar att jobba hemifrån. Man sitter ostörd och kan jobba på utan distraktioner och möten.

På tal om något helt annat fick jag till sist de där skivorna idag. Fast klåparna lyckades såklart skicka dem till fel ombud. Inte fullt så fel som den gånger jag fick gå till Storängen och hämta ett paket, men likväl fel. Istället för till Konsum (50 meter) fick jag gå till OK (strax över kilometern). Tillräckligt fel för att det skulle vara irriterande.

Men nu har jag i alla fall skivorna äntligen. Det är gott så. Förhoppningsvis hinner jag lyssna på dem någon dag också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home