Wednesday, September 08, 2021

Tyngsta jobbdagen imorgon

Jobbat på under dagen. Blir ännu mer av den varan imorgon, den på förhand "värsta" dagen då det inte föll sig bättre än att ganska mycket lite oförutsett klumpade ihop sig där på schemat. Men det är som det är, bara att köra på och göra det bästa av det. Jag vet av erfarenhet att jobbar jag bara på som jag ska så kommer jag klara av det på ett eller annat sätt, även om det nästan garanterat kommer innebära kvällsarbete.

Utöver jobbet har jag inte hunnit särskilt mycket alls idag. Några sidors läsning här under kvällen är väl allt. Eller lyssnade i och för sig på ett Snedtänkt också, men det gjorde jag samtidigt som jag tog en promenad (och delvis med tanken att då skulle jag inte missa om någon ringde medan jag var ute och gick). Och nu slog det mig att han som skulle ringt under eftermiddagen inte gjorde det, aja, får försöka få tag på honom imorrn istället.

Lite småvarmt här inne just nu. Får nog öppna en glipa i balkongdörren tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home