Friday, September 10, 2021

Hunnit lyssna

Har varit en dag av jobb även idag. Hann dock färdigt så jag kunde ta helg framåt fyradraget, och nu ser det hör och häpna ut som att jag kommer kunna vara så gott som ledig hela helgen. Skönt det.

Passat på att lyssna på ett par av de nya skivorna under eftermiddagen och kvällen. Vissa motsvarade förväntningarna, någon gjorde det kanske inte fullt ut (skivan med fransk dragspelsvals visade sig vara helt instrumental, hade nog väntat mig sång i åtminstone vissa av låtarna). Men allt som allt får jag säga att jag är mer än nöjd med mina köp.

Känner mig ärligt talat rätt seg nu. Ska bli skönt att inte behöva kliva upp tidigare än vanligt imorgon, och framförallt skönt att inte behöva ägna hela dagen åt jobb utan kunna tänka på och sysselsätta sig med annat (exempelvis läsa och kanske dricka ett glas öl).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home