Monday, October 18, 2021

Utättningar

Hyfsat lugn dag jobbmässigt, däremot har jag haft att göra på annat håll. Tog en sväng ner på stan för att fixa lite jox inför helgen och få uträttningar gjorda som inte riktigt hunnits med under de sista veckorna. Råkade bli en sväng in på bokhandeln också. Skulle egentligen bara ha nästa bok som ska läsas inom ramen för min och en kompis minibokcirkel men vips så hade jag fler böcker med mig när jag därifrån. Så det kan gå.

Imorgon ska jag tvätta och påbörja projektet städa inför kalas. Är väl inte superduperpeppad på något av det, men det behöver ju göras. Dammsugning och eventuellt köksrengöring står på schemat. Sedan ska det torkas golv, dammtorkas och städas lite i badrummet längre fram under veckan. Skulle såklart kunna ta allt på en gång, men det blir ett så jäklastort och drygt jobb. Föredrar att dela upp det lite grann.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home