Monday, November 15, 2021

Ganska lugn måndag

Relativt lugn dag. Tittade på roliga Fröken Kyrkråtta (1941) som matiné. Tidig middag, pga orsaker. Orsakerna under kvällen.

Känner mig förvånansvärt seg nu. Med tanke på att jag varken var uppe tidigt eller har jobbat särskilt mycket under dagen brukar jag vara piggare. Men det är ju sånt som händer ibland. Blev ju några öl och så i helgen, så det är väl inte otänkbart att sömnkvaliteten blev lite sisådär då, och att det är vad som får effekt nu. Whatever.

Blir antagligen fortsatt lugnt imorgon, men sedan har jag jobb jag ska iväg på både onsdag och torsdag. Ett event som ska bevakas på onsdag, en pressträff på torsdag. Är väl både på gott och ont det inträffar under det som brukar vara min lugna vecka. Gott för att jag hinner gå på det, ont för att det givetvis hade varit skönt med några lugna dagar. Men men, efter nästa nummer väntar julledighet, så då blir det ju lugnt under en i alla fall något lite längre period.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home