Monday, November 08, 2021

I stora drag vanligt

Som väntat blev det en i stora drag rätt vanlig söndag. Finns väl inte så himla mycket att orda om den egentligen. Imorgon kör deadlinevecka igång. Ska ge mig iväg en liten bit söderut för ett reportage. Ska bli trevligt med en liten utflykt, har ju annars hållit mig i stan än så länge för det här numret. Blir sedan ytterligare en utflykt på tisdag, ett par turer inom stan onsdag och torsdag, och sedan lite uppsamlingsdag på fredag där det gäller att få allt färdigt och lämnat. Förutsatt att det inte dyker upp något oväntat med kort varsel bör jag kunna undvika den allra värsta stressen, men man kan ju aldrig riktigt veta (bara hoppas).

Läst lite under kvällen. Kollat på en film. Och jo, jag unnade mig ett glas vin också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home