Wednesday, January 05, 2022

Ikapp

Nu är jag äntligen så gott som ikapp med läsning av tidningar och tidskrifter. Har legat efter pga mycket att göra under hösten men under jul och sådär har jag sakta men säkert tuggat mig ikapp och idag fick jag en stund över för att läsa den sista artikeln. Gött det. Gött också att det är helg igen imorgon. Det innebär ju visserligen också att vardagen ganska snart dundrar in med full kraft efter att ha smugit igång den här veckan, men den dagen den sorgen.

Tänkte ägna helgen åt att läsa, titta på film och börja gå igenom mitt skrivprojekt. Därtill ska jag dricka julöl och julmust, och kanske, kanske unna mig en sista sväng julgodis. Bara slöa, bara frossa, bara ha det gött. Att plocka bort julsakerna sker som bekant först till tjugondan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home