Tuesday, December 28, 2021

Årets sista ölköp?

Haft en lugn och skön dag på det stora hela. Gjorde årets sannolikt sista besök på Systembolaget då jag passade på att smit in och köpa några öl som inte var julöl och en kvarting punsch när jag ändå gick förbi. Kan vara bra att ha inför nyår.

Nyårsfirandet kommer bli ungefär som i fjol. Jag och en kompis fixar middag och tar några glas helt opretentiöst. Har en ganska hyfsad bild av vad det ska bli för meny. Lite nya rätter jag inte lagat förut, så det kan ju bli spännande. Har potential att bli jäkligt bra bara jag får till det.

Tänkte att jag ska fixa det mesta av den mathandlingen imorgon, så slipper man trängas där de absolut sista dagarna.

Ligger annars något efter med både nyårsskivan och årets stora lista, men det får väl ordna sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home