Friday, February 25, 2022

Kuken!

Västerås - Bofors 4-2 (1-0, 1-2, 2-0)

Verkar ha varit special teams som avgjorde idag. BIK fortsatt utan PP-mål samtidigt som Västerås var hundraprocentiga i spelformen. Hade man bara räknat målen i fem mot fem hade BIK vunnit. Så som sagt länge nu: pp måste upp. Vet inte hur många matcher i rad det är utan mål i pp nu men det är många, alldeles bort i tok för många. Fattar inte vad det är som gör att det gått så in i heliske med troll i det. Surt, men men det är bara att bita ihop och kriga på. Ny match på måndag om jag inte minns fel.

Inte heller På spåret gick som jag ville idag. Poängsumman, 43, får man vara nöjd med men är sur över att jag torskade med en poäng. Särskilt som jag ända fram till närmast vinner låg ett par poäng före och kände att idag, då kommer jag äntligen slå det där jäkla lag Unge-Düringer. Men inte. En enda ynka poäng. Fy fan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home