Thursday, February 24, 2022

Reafynd

Tog en sväng på bokrean idag. Kom därifrån med en liten hög. Senaste Ajvide Linqvist, Shuggie Bain, Filosofins historia, för att nämna några. En kartbok, det har jag tittat efter på bokrean ett par år utan att hitta men nu så. Känns som man behöver ha en bra kartbok hemma. Google maps i all ära, men att bläddra i en kartbok har något, och det är som regel bättre kartor än de som finns på google. Fanns några böcker till jag var småsugen på, men hade satt upp en gräns för hur mycket jag skulle handla för. Gick visserligen över den, men bara med 25 spänn så det tyckte jag att jag kunde leva med. Sedan vet man aldrig, kanske kan bli en tur till längre fram. Ofta har de ju lite extra rabatt på reapriset framåt slutet på rean, vill minnas att de brukat ha köp tre betala för två eller något åt det hållet, så då kan det ju vara vara värt att gå dit igen i så fall.

Trist med beskedet att Daggen lägger av. Inte helt oväntat att han skulle sluta, men hade nog trott att beskedet skulle komma först efter säsongen. Kan nog hur som helst bli en rätt rejäl hyllning från läktarplats nästa hemmamatch. Borde bli om inte annat.

Ukraina, vad ska man säga? Jävla dårskap.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home