Tuesday, April 05, 2022

Långdraget jobbande

Har varit fullt upp hela dagen. Jobb jobb jobb. Två reportage. Ett av dem visade sig bli jäkligt meckigt att skriva av olika anledningar, så blev inte färdig med dagens jobb förrän efter midnatt. Inte okej, borde ha blivit färdig tidigare. Vanligtvis hade jag nog bestämt mig för att jag jobbat färdigt vid sådär fem, sextiden men nu är det så mycket den här veckan så jag behövde bli klar idag. Det är som det är, även om det är irriterande. Jag hoppas  det blev bra hur som helst.

Ska iväg på mer jobb imorgon. Här i stan, men det är på morgonen så klockan kommer ringa tidigt, tidigt. Sånt kan man ju tyvärr inte alltid styra fullt ut. Hoppas hur som helst att jag kommer vara färdigjobbad inom någorlunda normal kontorstid imorrn åtminstone. Det vore skönt.

Eftersom jag ska upp tidigt och är rätt seg efter kvällsjobbandet tänkte jag faktiskt gå och lägga mig relativt snart. Kan nog behöva den sömn jag kan få.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home