Monday, August 01, 2022

Maxa semesterspurten

En tämligen händelselös och alltså skön dag. Är min sista semestervecka, så man får försöka se till att maximera ledigheten med att göra så lite som möjligt. Läsa, se på film, dricka en öl eller två.
Var nere på stan en sväng, där var det sig likt. Hade iofs blivit förvånad annars med tanke på att det bara var förra veckan jag var där senast. Ska försöka komma mig för att gå igenom de sista receptpärmarna någon dag under veckan också. Vore skönt att få det gjort.
Slängde ihop en köttfärssås idag. Blev så sjukt sugen på det häromdagen så var typ tvungen att köpa på mig lite färs när jag  var på Maxi igår. Det blev helt okej. Två portioner att lägga i frysen dessutom, vilket ju är toppen att ha när jobbet kör igång igen och man kanske inte har jättemycket energi till att ställa sig och laga mat efter en arbetsdag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home