Thursday, November 17, 2022

Längsta hittills

Har varit jobbdag idag. Var iväg på invigning av en ny lekplats, text finns på webben. Satt sedan ochskrev ihop ett helgtips baserat på att det i morgon är hundra år sedan Proust dog. Råkade visst bli den ganska klart längsta text jag skrivit för tidningens räkning. Tur då att helgtipsen bara går på sajten, för det hade varit tämligen omöjligt att rymma den i pappret.

Har inte hunnit särskilt mycket mer än jobbet, men fick ett sms i förmiddags att jag hade ett paket att hämta och eftersom det var på vägen från den ovan nämnda lekplatsen smet jag såklart in och löste ut det. Ett gäng böcker jag beställde i födelsedagspresent till mig själv för ett tag sedan. Fast de två jag var mest sugen på har såklart blivit försenade och skickas senare. Det är väl som det är, lär ändå inte ha så mycket tid till att läsa framöver.

Imöra tänkte jag försöka jobba lite med sådant som inte kräver att man åker ut på reportage. Kanske lite auktionskoll och sådär. Vi får se vad det blir. Något ska jag väl få gjort i vilket fall, för det vore skönt att ha så lite som möjligt kvar på slutet den här gången. Hockey i morgon också. Det var ett tag sedan sist.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home