Monday, November 14, 2022

På riktigt

Tvättade i morse. Det gick bra. Läste några sidor om ett par inte överdrivet gamla filosofer på eftermiddan. Fick sedan mitt presskort. Så nu är jag väl verkligen journalist på riktigt då antar jag.

Har åter blivit lite öm i den halsmandel jag var öm i förra veckan. Så nu börjar jag såklart bli lite hypokondriskt smånojig. Utgick ifrån att det förra veckan var en sista rest av den mindre förkylning jag åkte på för ett par veckor sedan, men sådant brukar ju inte komma tillbaka när det väl gått över. Men man får väl avvakta ett par dagar och se hur det utvecklas. Är ju högst sannolikt inget allvarligt även om ens något hypokondriska sida lätt drar iväg lite grann.

Köpte, eller snarare fick, en backjulmust. Så nu är jag förberedd inför att säsongen drar igång i december.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home