Monday, February 06, 2023

Omotiverad dag

Har fått lite jobb gjort under dagen men har på det stora hela haft en sådan där dag när jag mest bara känt mig omotiverad. Man har ju det ibland. Men jobbet måste ju göras oavsett så det är ju bara att köra på ändå.

Skön promenad i eftermiddags dock. Ganska utmärkt promenadväder, även om det vid den här tiden på året givetvis gärna får vara några minusgrader till. Den riktiga vinterkylan som var där i december missade jag ju till stora delar i och med att det sammanföll med att jag vara förkyld och just inte kunde gå ut, så vore trevligt om det kunde bli riktigt kallt ett tag igen. Fast som det ser ut för tillfället känns det väl tveksamt. Även om det varit minusgrader några dagar och ligger lite snö tvivlar jag på att det kommer bli sådär riktigt, riktigt kallt och vintergnistrigt igen den här vintern.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home