Tuesday, March 21, 2023

Långt men lugnt

Ganska lång dag då jag hade tvättstugan imorse, men på det stora hela ändå rätt lugnt. Hade hunnit få det mesta gjort redan före lunch, så kunde ägna eftermiddagen åt att kolla på film och göra inget särskilt. Hade trott att jag skulle se Brynäs åka ur ikväll, men så blev det ju inte. Tror iofs inte de kommer vända i vilket fall, men nu blev det ju i alla fall lite spänning i den där serien.

Köttfärssåsen jag rörde ihop igår blev för övrigt jäkligt god. Fick till riktigt mycket smak på den. Kommer säkert inte komma ihåg exakt hur jag gjorde och vad jag hade i nästa gång jag kommer på att jag ska göra köttfärssås, men då får man väl prova något annat och se hur det blir.

Och J20 åkte på däng i kvalseriepremiären också. Det var ju typiskt. Då blir det nog inget avancemang där i år heller. Synd, för vi skulle verkligen behöva få upp dem i högsta serien.

Det är väl ungefär vad jag har att förtälja för stunden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home