Wednesday, March 15, 2023

Får bli nya skor

Fokus på jobb även i dag. Konstaterade när jag skulle ut på promenad att vinterskorna är så trasiga att det nog inte går att vänta till hösten med att köpa nya (som jag tänkte först). Får försöka komma mig för att kolla om jag hittar några bra. Var ju inte helt enkelt senast jag skulle köpa vinterskor. Sedan kan jag tycka att ett par skor borde hålla längre än två vintrar, men det kan ju mycket väl vara tillfälligheter.

Börjar lugna ner sig lite med jobb nu, har inte särskilt mycket kvar till det här numret. Det känns skönt. Den riktigt slitiga veckan var väl egentligen förra veckan, då var det rätt fullt upp. Har ändå flutit på i rätt okej tempo den här sista veckan.

I morgon behöver jag gå ner på stan och köpa makaroner. Det blir nog himla spännande. Kanske att jag rentav tar en sväng förbi återvinningen med lite tomflaskor också om jag känner att jag vill ha ett riktigt hejdundrande äventyr.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home