Monday, April 17, 2023

Bra ljud

Jobb hela dagen i dag. I princip från att jag klev upp och ända fram till kvällen. Därefter hann jag dock både äta kvällsmat och se en rulle. Fast det var inte utan att jag kände mig jäkligt seg efter maten. Jobbet har dock flutit på bra, på det stora hela åtminstone. Fått en hel del gjort och så. Förhoppningsvis får jag det även i morgon.

Var ute och åkte i jobbet och hade lånat föräldrarnas bil. Har inte kört deras nya särskilt mycket så det är ännu lite ovant. Var exempelvis inte långt ifrån att råka lägga i backen när jag skulle växla till fyran. Föredrar att ha backen längst upp till vänster snarare än längst ner till höger, även om det såklart är en vanesak. Testade även att spela musik via telefonen och kunde konstatera att det är väldigt bra ljud i bilens ljudanläggning. Nästan så det var bättre än i stereon här hemma. Så det kan ju bli riktigt najs när man ska ut på någon lite längre körning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home