Wednesday, May 24, 2023

Synthinvestering

Har varit full fart med jobb idag också. Nu börjar man dock se ljuset i tunneln och om inget oförutsett inträffar är det inga större grejer kvar som ska göras. Det känns skönt. Vem vet, kanske hinner jag rentav ner på stan för att fylla på kylen med några öl imorgon.

Helt oväntat trillade det inte lite arv från farmor under dagen. Det var ju trevligt. Slutade med att jag köpte mig den lite mer avancerade modellen av en stylophone. Har varit sugen på en stylophone ett tag och hade starka funderingar på att köpa en vanlig, men eftersom jag nu fick lite extrapengar slog jag till på den mer avancerade som går att leka och experimentera lite mer på. Kan väl bli ett kul sommarprojekt tänker jag.

Tänk, om ett par dagar är det här numret av tidningen färdigt och sedan är det bara ett nummer kvar före semestern. Sedan får tiden gärna gå lite långsammare över sommaren tills det är dags att börja jobba igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home