Wednesday, June 28, 2023

Det blev ett glas öl

Lugn och skön onsdag. Har läst och tittat på film. Eftersom jag fick se på twitter i förmiddags att det är Hasse Alfredsons födelsedag har jag givetvis druckit ett glas öl.

Blev lite svettigt att vara ute på promenad idag också. Det blir ju lätt det vid den här årstiden, särskilt när det är mer än 25 grader varmt. Men på tal om något helt annat så har i alla fall morsan fått komma hem från sjukhuset nu, så det var ju bra.

Kul med NHL-draft i natt. Även om det inte är midsommarnatt kommer jag såklart traditionsenligt följa den tills första svensk blir vald. Nu spås ju första svensken gå rätt tidigt i år (tvåa eller trea), så inte osannolikt att jag är uppe lite längre än så. Rentav ganska sannolikt skulle jag säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home