Tuesday, February 13, 2024

Deadline närmar sig

Har varit fullt fokus på jobb de senaste dagarna. Slog mig först nu att jag glömde skriva här igår. Så kan det gå. Kände mig lite småkrasslig under gårdagen, så får väl skylla på det. Krassligheten har dock gått över nu, sånär som på lite kvardröjande snuva. Så det är ju bra att det inte blev mer än så. Glömde även helt bort att det var fettisdagen i dag. Men men, blir jag semmelsugen kan jag ju ta en någon annan dag. Kanske på torsdag när de sista texterna för det här numret är lämnade och klara. Har egentligen bara en grej kvar att skriva, men sedan ska det ju korras och grejas innan det är helt färdigt. Men ja, ligger med andra ord helt okej till tidsmässigt.

I morgon spelar också BIK en av säsongens viktigaste matcher. Borta mot Västerås, som ligger två poäng bakom oss precis under strecket till åttondelsfinal. Tar vi tre poäng där har vi ett bra läge inför slutspurten, förlorar vi ser det betydligt tuffare ut att få spela vidare efter grundserien. Så det är riktigt viktiga poäng på spel. Kan nog bli en rivig match.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home